(function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://' : 'http://') + 'stats.g.doubleclick.net/dc.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })();
Økning av felleskostnader

Beboere skal ha mottatt brev fra USBL angående økning av felleskostnader. Virkningstidspunktet er i henhold til brevet satt til 1. juli 2019, men dette endres til 1. august grunnet sen varsling. Spørsmål angående felleskostnader kan rettes til styret. 

Infoposten juni 2019

Infoposten juni 2019 ble delt ut til samtlige beboere tirsdag 4. juni.

Avvikling av ferie

Vaktmester og styrets medlemmer avvikler sommerferie som følger:

CONTAINERE 7.-9. MAI

Det blir satt ut containere tirsdag 7. mai. Containerne blir hentet torsdag 9. mai.

GOD PÅSKE!

Styret ønsker alle beboere en riktig god påske!

MÅKING AV PARKERINGSPLASSENE PÅ ONSDAG - ALLE BILER MÅ FJERNES!

Førstkommende onsdag, 13. februar, mellom kl. 09.00 og 15.00 skal parkeringsplassene måkes. Parkeringsplassene må være tømt for biler i dette tidsrommet. Det vil være tillatt for beboere med fast parkeringsplass å parkere på gjesteparkeringene i samme periode. Se også oppslag i trappeoppgangene.

Ny infopost

Samtlige beboere har fått siste utgave av Infoposten (februar 2019) i postkassen. Elektronisk versjon ligger her.

TAKTEKKING - BLOKK 3 OG 5

Styret har inngått avtale med NORTEKK om vedlikehold av takene. Arbeidet starter opp onsdag 6. februar, og taket på blokk 3 og 5 tas først. Estimert arbeidstid er tre uker. Under arbeidet vil det bli satt opp heissjakt ved enden av blokken.